Outreach bestemming is bekend! - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Pim en Eline Bakker - WaarBenJij.nu Outreach bestemming is bekend! - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Pim en Eline Bakker - WaarBenJij.nu

Outreach bestemming is bekend!

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Pim en Eline

03 Maart 2015 | Brazilië, Recife

Hoi!!

Zoals eerder gezegd kunnen we helaas niet de hele tijd in Brazilië blijven. In verband met visum problemen móeten we het land verlaten na 90 dagen. Het was dus duidelijk dat wij geen keus zouden hebben in de beslissing over outreach bestemmingen. Wij móesten sowieso de internationale outreach kiezen.

En nu is het duidelijk waar deze heen zal gaan! Het was even schakelen. Eerlijk gezegd waren we lichtelijk teleurgesteld maar inmiddels is de teleurstelling omgeslagen in verwachting! Want aangezien het niet anders kon, geloven en vertrouwen we dat dit Gods plan is. En Zijn plan is zeker weten beter dan ons eigen plan!

De outreach zal gaan (terug naar) Europa. De outreach gaat naar ITALIË!!! Om precies te zijn Napels, Zuid-Italië. Er is nog weinig bekend over wat we daar precies gaan doen. We zullen werken met verschillende kerken daar en slapen in gastgezinnen. 1 dingen weten we al wel, we gaan een kerk helpen met het opzetten van een bediening voor kinderen en tieners. Voor de rest is het nog niet zeker allemaal maar het gaat super worden!! We zullen rond 15 April vertrekken en we blijven tot begin Juni en komen dan weer terug naar jullie in Nederland.

Verder gaat alles goed met ons! Het is een hele bijzondere tijd voor ons, God is hard aan het werk in ons hart en denken en leven en huwelijk. En tegelijkertijd werkt Hij ook dóór ons heen. Geweldig!

Groetjes vanuit Brazilië!

• 03 Maart 2015 - 18:17

Carine :

Napels! I love it!

• 04 Maart 2015 - 00:25

Peter En Hiske Van Der Mark:

Hey Pim en Eline,
    Mooi om te lezen hoe jullie je overgeven aan Gods plan. Toch even schakelen, maar mooi om te lezen hoe jullie dit in vertrouwen kunnen doen.
    We voelen ons toch wel een beetje verbonden hoor met jullie als toch wel soort van collega's.
    We wensen en bidden jullie kracht, energie, vertrouwen en zegen toe.
    Ga in Gods liefde.

Groeten vanaf Bonaire, Peter en Hiske van der Mark

• 05 Maart 2015 - 18:33

Ineke Van Der Veen:

Hallo Eline en Pim,

Succes met jullie werk, ook in Napels!
    Sterkte en de zegen van God
    Hartelijke groet van Jan en Ineke van der Veen uit Steenwijk